Alla Gnällisars Dag



Okeej. Jag vet att gjorde upp regler när jag startade den här bloggen. Jag skulle aldrigaldrigaldrig skriva att jag var sjuk eller att jag pluggar. Men jag har redan skrivit lite om plugg och när man är sjuk vill man gnälla och dessutom är det ju min blogg så regler gäller bara tills jag ändrar dom. Så deså.

Jag är sjuk. Och sur, som ni kanske ser hehe. Jag skäms egentligen lite över den här bilden så jag vet inte varför jag lägger ut den till allmänheten, men nu är det gjort.

Om min outfit: När jag är sjuk har jag alltid någon mössa av något slag och jag går alltid runt med pyjamas och gamla ruttna kläder. Obligatoriskt för en Philippa är Sjuk - dag, har alltid varit och kommer alltid att vara så.

Philippa Gnäller:

Jag har läxförhör i engelsk grammatik imorgon som jag inte ens har tittat på.

Jag ska ha läst ut en bok på franska tills på torsdag då jag ska skriva en bokrapport på lektionen, tror jag läst 2 sidor max.

Jag har samhällskunskapsprov på fredag och jag kan ingenting.

Jag har läxförhör i historia på fredag. På franska revolutionen. Tror jag.

Jag är sjuk i förkylning och ska till Norge och åka skidor på fredag. Känns ju bra.

Gnäll gnäll gnäll.

Barnen i Afrika har det säkert värre jag vet och jag är ett patetiskt i-lands barn med patetiska i-landsproblem, jag vet, men ibland äre jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Glad alla hjärtans dag! <3

2012-02-14 @ 19:58:24
URL: http://josefineklashed.blogg.se/
Postat av: Axel Hildenborg

sv; åh tack så jättemycket!

och glad alla hjärtans dag på dig med såklart!

2012-02-14 @ 21:51:06
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/
Postat av: Linor

Awwwww!!!!!! Sötaste bilden jag någonsin sett!!!!

2012-02-14 @ 22:20:44
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott!

Hoppas du får en kanonbra onsdag :D

2012-02-15 @ 00:32:03
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0