Trött på fiskfjäll?


Min hud är inte den mest sammabetsvilliga tyvärr. Trots att ha testat otaliga produkter som ska vara helt revolutionerande bra (och svindyra) så har de aldrig fungerat på min fiskfjällshud.

MEN så tipsade Linnéa mig om Locobase. Tack Gud för det. Den kostar 50 kr på apoteket och är ganska fet och gosig. Gör huden mjuk och skön som håller, efter bara två dagar. Rekommenderad av Astma och Allergi Förbundet, Astma-Allergi Danmark och nu även av mig, Philippikuss.

Efter att ha letat men aldrig funnit så fann jag den ÄNTLIGEN, såååå billig, TACK GUD, mjuuuuuuk och sköööön på bara två dagar LÄNGE LEVE RÖVIG REKLAM !!!


Jaa, Locobase är så här bra
och tadaaaaa här är min cptumme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0