You can do anything if you wear the colour RED



Jag ska på min kusins bröllop i april och börjar redan kika lite på klänningar. Hittar tyvärr ingen intressant, alla ser så konstiga och tråkiga ut eller är de alldeles för dyra. Snälla världen gör fina och billiga otradiga klänningar tack!

Den här klänningen skulle vara PERFEKT! Synd att den inte finns på riktigt. Skulle va så himla fint att matcha med starkt rött till den. Åååhhhh

Som ni kanske ser är jag inte den bästa på att rita händer, men övning ger färdighet förhoppningsvis. För om jag ska kunna bli en känd kläddesigner måste man ju kunna rita händer, herreguuud.

Hittade iallafall de perfekta skorna och den perfekta kuvertväskan att ha till min perfekta fantasiklänning. Jeffrey Campbells 1295 kr och kuvertväskan 479 kr på Nelly. Jo men det får vi ta och börja spara till hej å hå, kommer aldrig gå.

Kommentarer
Postat av: Bex

Jösses. De där skorna va ju riktigt riktigt snygga....vill också ha!

2012-02-15 @ 18:50:51
Postat av: Darina

Hejsan, du har en riktigt fin blogg! :)

var gärna med och tävla i min nyligen påbörjade tävling. Det enda du behöver göra är att kommentera jag är med Super enkelt, klicka bara på länken här nedan så kommer du direkt till tävlingen! :)

http://toto.blogg.se/2012/february/tavling.html

2012-02-15 @ 22:31:14
URL: http://toto.blogg.se/
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Sy klänningen själv? :D

2012-02-16 @ 09:47:29
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0