Planering är allt



Morgondagens outfit:

Cheap Monday Jeans Syrrans gamla (!!!)  
Stickad tröja med luuuudddd från New Yorkers killavdelningen. 50 kr på rea
Gula strumpor (mina nya favoritstrumpor) från Lindex, två par för 25 kronor också på rea

Värsta Budget Outfiten för endast 62.50 kr! På det blir det Dr Martens. Bild på mig i detta kommer här på bloggen och lookbook.nu imorgon 

Nu ska jag städa färdigt mitt rum som jag hållt på med hela dagen sen senaste avsnittet av Stylisterna sen tillslut ska jag äntligen ...



... SOOOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: rebecca

Blir glad av att se att mina gamla och välanvända cheapmonday-jeans har fått nytt liv på dig. När jag plötsligt växte ur dem (hrm) va det väldigt nära att de åkte i sopen. Tur att jag kom att tänka på dig spinkis.

2012-02-02 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0