STRESSIGT VÄRRE

Idag hinner jag inte hålla på att lägga upp bilder och annat skojsigt för idag är det fart och fläkt i philippikuss hus!

Har idag klippt mig! Senaste gången var för ett och ett halv år sedan så det var dags. Sved i hjärtat osv.

Snälla frisören plattade även mitt krulltottiga hår för imon är det FOTOTAJM i Göteborg. snälla snälla snälla Gud i himmelen låt det vara fint och platt imorgon också!!!

Men som sagt, stressigt värre då man måste nu välja ut sina outfits. Vad vill man ha för kläder i sin portfolio? Det får bli hela garderoben i väskan... Upp halvfem imon pigg och pepp, bäst jag lägger mig och sover skööönhet. SKA BLI SÅ KUL ! ! ! 

aja  

TUT TJUT AND LIVE ON


Kommentarer
Postat av: Linor

Waaaaoooohhh lycka till!!! :D

2012-01-24 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0