Tillflykt






Andra inlägget och dags att presentera sig

Jag är Philippa och bor i en av alla småländska skogar. Härifrån kommer jag blogga om allt som faller mig in, om mode och mitt liv i allmänhet.

Vad jag INTE kommer blogga om är allt som är så himla vardagligt och tråkigt. Såsom:

1. Att jag vaknade på morgonen. Ganska obvious
2. Att jag varit i skolan
3. Att jag har pluggat 
4. Om jag är sjuk kommer jag inte beklaga mig här, promise

Den här bloggen är min tillflykt. Mitt sagoslott där skola inte existerar.  

Det här är mitt Hakuna Matata

Så jag önskar er alla Inga Bekymmer i Era Liv!


Kommentarer
Postat av: HAnna

2012-01-14 @ 18:14:59
Postat av: Hanna

fett snygg du är kvinna denna kommer bli STOR. pusss påre.

2012-01-14 @ 18:15:38
URL: http://hannaarosen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

du är så v a c k e r !



åh visst var det du som var med modell jakten?:D (var bara tvungen o fråga)

2012-01-22 @ 15:20:30
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Philippa-Philippikuss

Tack så jättemycket! Och ja, that's me! :)

2012-01-22 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0