30 SPÄNN



Fick en onödig håltimme igår så jag passade på att kolla igenom lite second hand. Lönar sig må jag säga, hittade ett par urfula brun/gröna jeans med hög midja. Satt perfekt och med en sax fick jag ett par nya shorts för ynka 30 spänn. Blev ganska balla!

Idag är det Sveriges nationaldag. Trevligt trevligt. Ledigheten är iallafall mycket trevlig. Får lite goingar hem till mig senare för att fira min sjuttonårsdag såhär två månader senare. Känns som det är dags.

Börjat läsa Harry Potter igen för femtielfte gången. De får mig att känna mig som åtta år igen vilket kan vara väldigt skönt.

Ha en go ledig dag Sverige!

Kommentarer
Postat av: PEPA

Great look! love it so much <3



therubberdoll.com/

2012-06-22 @ 21:57:16
URL: http://therubberdoll.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0