Misstänker Superkrafter



Tjenare!

Skulle lägga ut bilderna från fotograferingen i Gamleby jag var på för några veckor sen men det ville sig inte! Nää. Blogg.se verkar inte gilla stora bildfiler särskilt mycket. Får försöka förminska dom. Mmm

Fick tillbaka två prov idag. Lite ångest på det. Fick A på båda så jag har idag börjat misstänka att jag besitter hittills okända superkrafter. Inte för att verka skrytig eller så, men det känns alltid att jag inte kan någonting och så slutar det med ett A iallafall. Låter ganska ologiskt.

Med mina superkrafter i åtanke satte jag mig ner och skrev historiaprov idag. Svåraste historiaprovet jag gjort på länge så om jag får A på detta också så är min teori om superkrafter bekräftad och jag kan anse mig själv som smart. Hehehehh

Köpte en snitsig liten scarfs höromsistens. Gillar den

Nä men ha det gutt va va va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0