Shopping från H&M



Vaknade lite innan tio idag av att min finfina kompis ringde och gav mig tio minuter att göra mig iordning för att åka till Kalmar. Det tackar man såklart ja till! Kom hem med lite sommarräddare, som de höga shortsen jag letat efter i evugheter. Inte mina drömshorts men de duger mer är jättebra! Bikinin däremot som jag lyckades lägga vantarna på var lite av en dröm som gick i uppfyllelse.

Gav mig en veckas internetförbud i måndags pga. att skolan krävde varje ledig minut så känner mig ganska stolt som höll det någorlunda. Lite Facebook då och då. Jag är tydligen inte starkare än så. Facebook kan man alltså inte vara utan. Jobbigt

Go spontan söndag! Nu väntar plugg och efterlängtad chokladmousse. Gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0