22 mars kommer jag förevigt minnas



Som ni kanske märker har jag fifflat lite med designen idag. Inte riiiktigt färdigt än men vad tycker ni? Bättre eller sämre?

Söt bild ju. Man var ju ändå ganska söt när man var liten. Sen är ju kattungar väldigt söta också. 

Någon som är sjukt mycket sötare är min nyfödda systerdotter! Jag är alltså moster. Synd att ordet moster låter så fult. Gammalt på nåt sätt. Jag är iaf det fula gamla ordet och det känns så fruktansvärt BRA jag är så otroligt glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt hon va, hur stor va hon? såg henne på fejjan.

2012-03-27 @ 12:39:55
Postat av: cecilia

himla snygg design måste i alla fall jag säga! :)

2012-04-17 @ 10:37:18
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0