Destruktivt beteende



Kände mig lite destruktivt kreativ idag och bestämde mig för att sätta saxen i vissa av mina ägodelar.

Den gula t-shirten har jag aldrig någonsin använt och skjortan (som hade två ärmar fast jag glömde att fota i ivern att brutalt klippa sönder den) har jag använt max två gånger. Känns ju vemodigt när man ändå lagt pengar på dem.

Men nu när de är lite deformerade känns de ändå okej att ha på sig. Så jag är väl över medel nöjd!

Mitt dåliga humör kan bero på att jag har fått inflammation i bröstkorgen och fick åka till läskig doktor och ta blodprov samt att jag missade värsta awesome kvällen med bästa vännerna, men jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0