En jättebra jättedålig lördag



Idag har jag använt min nya vårjacka för första gången. Känns såå bra!

Det enda som var dåligt var att den inte hade några fickor. Då jag är en sådan människa som har allt i fickorna blev ju detta ett stort problem. För att lösa var jag skulle ha mobilen köpte jag en snygg liten mobilväska på Aima. NÖJD

Sen är jag lite smått pissed off på någon okänd snorunge som punkterat Linnéas båda cyklar så vi fick GÅ hem till henne. Mmm. Så om det är duuuu så ska du veta att du väntar min och Linnéas fruktansvärda vrede!

Nu ska jag fortsätta att chilla hos Linnéa tills huset blir invaderat av diverse folk som vi ska käka popcorn och kolla the Notebook med. Myspys

Kommentarer
Postat av: Shérazade

I love your blog so much.

I wish you lot of good things



http://lesherazadeblog.blogspot.com/

2012-03-04 @ 12:42:06
URL: http://lesherazadeblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0