Fattig men lycklig ändå




Mönstrad jacka Beyond Retro - Långkjol Mango - Vitt baslinne Top Shop
Halsband gjort av min vän Linnéa av grejer från Panduro - Väska Beyond Retro
Vinrött linne Beyond Retro - Shorts H&M - Stickad mönstrad tröja Beyond Retro

Sent igårkväll kom jag hem från en underbar helg i vår underbara huvudstad Stockholm. Helgen blev en härlig blandning mellan Sveriges Riksdag och awesome shopping.

Lite kul att man av en slump stöter på två känningar från hemifrån vid två olika tillfällen mitt i Sthlm city. Sverige är väl inte så stort trots allt.
 
Det blev en liten chock när man räknade ihop hur mycket man handlat för men jag kommer aldrig ångra mig, det var såååå värt. Beyond Retro gjorde hela resan, om vi inte hade gått dit hade jag varit sjukt missnöjd nu för butikerna var mestadels fyllda med fula saker.

Nu ska jag börja packa upp för det har jag inte gjort än hehehhh  


Kommentarer
Postat av: Louise FASHION

sv: Tack så mycket! :)

2012-03-19 @ 20:40:36
URL: http://myimage.webblogg.se/
Postat av: Ida

Åh va fina kläder! Du har en väldigt bra klädsmak måste jag säga :D

2012-03-20 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0