Modevisning




Här är lite suddiga bilder från visningen jag gick ikväll! Det var så otroligt roligt!!!!! Det är min andra visning och som tur har jag en tredje inplanerad för det här är verkligen en adrenalinkick man kan leva på i flera veckor. Så himla cool känsla att gå där och känna musiken och bara ge järnet.

Det var fyra oufits var vi hade, tyvärr hann min mamma inte fånga den första på bild. De två sista outfitsen fick vi svarta läppar, blev ganska fränt. På sista bilden kan ni se linnet jag själv  inhandlade för några veckor sen på Shalom som var en av second hand butikerna som stod för kläderna i visningen.

Tack till er som lät mig medverka!

Nedanför här är lite bilder på alla andra som var med! Himla bra ni var





Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Philip

Sv: Tack så hemskt mycket Philippa! :)



Du var grymt duktig under modevisningen!

2012-03-20 @ 13:09:39
URL: http://philiprosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0