Dag 4 på denna magiska ledighet


Tjenare där!

Bjuder på en första egobild på denna blogg, dock ingen seriös. Ville bara visa vilka otroligt snygga ögonbryn jag hade då! Inte gjorda av mig, tyvärr, utan av en jätteduktig tjej vid namn Jossan som pluggar Skönhet och Hälsa på Västerviks gymnasium. Hade turen att bli sminkad av henne vid en fotografering jag var på i söndags. Hoppas på att kunna visa resultatet av den snart men tills dess har ni inget annat val än att väntaa.

Varit ledig några dagar som jag utnyttjat till max. Dag 1 Grillkväll med Mario Kart och Guitar Hero hos bästa Lurkas Dag 2 Åkte cykel, moped, buss, bil och båt för att ta mig till Soffans ö och spendera dagen med samma människor igen Dag 3 Tacokväll hos Kajjan med Hitta Nemo och nostalgi. Helt megaawesome tre lediga dagar alltså. Egentligen hade jag ju tänkt att plugga dessa dagar men som vanligt skjuter man ju upp det till sista stund. Gör det imorgon, säger vi.

Ikväll får vi ser vad livet erbjuder! Ha det bääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0