Kämpar fram mot sommarens frihet


Passade på att dra ut stativet och farfars gamla stol nu när det är så fint väder ute. Solen var så stark att jag var tvungen att kisa så mycket att jag nästan ser arg ut. Jaja. Kan väl vara lite pissed off då. Fast jag är egentligen jätteglad. Fick idag reda på att jag fått A i ett pararbete som vi hållit på med från jul till påsk i ekonomin. Alla extra timmar, all förlorad sovmorgon, all huvudvärk, all möda var SÅÅÅÅ värd. Snacka om go känsla. Sitter nu och övar på ett tal som jag ska framför på måndag. Ämnet är relationer så jag ska prata om kvinnors relation till ideal i samhället. Mm, låter väldigt djupt och intressant. He he. Go helg på er

Kommentarer
Postat av: jacquiline

Snyggt!

2012-05-12 @ 16:46:54
URL: http://skyisblue.devote.se
Postat av: josefin mandarin

andra bilden på dig är underbar!!!!

2012-05-25 @ 11:12:24
URL: http://mkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0