I'm back



Är nu hemma från underbara Bjorli i Norge. Vill tillbaka nu på en gång!!!! Fast först vill jag såklart träffa mina saknade vänner. Sen tillbaka till Bjorli. Mm. Som mina kära diskussionshandikappade vän Jofa alltid säger "Bjorli är livet". Kan nog bara hålla med.

Hur mycket jag än saknar Bjorli och allt vad det innebär så är det faktiskt skitskönt att komma hem och se att all snö nästan är borta! Nu kan man äntligen dra fram cykeln igen och slippa gå till bussen för att undvika att halka omkull och slå ihjäl sig. Mitt sår på knäet är fortfarande inte borta efter en sådan tragisk olycka.

Detta soliga våriga vädret som var idag fick mig att kasta mig in i garderoben och rota omkring och provaprovaprova. Här är en outfit som jag slängde ihop i våryran.

Bilder från Bjorli kommer. Ska bara gråta lite först att jag inte fotade mer och bättre.

Hoppas ert lov har varit awesome!


Kommentarer
Postat av: Bex

Å vilket härligt väder!! Jag gillar när du har fläta, det är skitsnyggt. Du borde be Linnea syster göra nån krånglig inbakad runt huvudet..hon är bra på det!

2012-02-29 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0