SECOND HAND IT IS




Hittade lite fint på en lokal Second Hand häromdagen. Ett linne med färger som smälte in väldigt fint med min hud och hår och en jacka som jag tror kommer bli jättebra till våren/hösten. Att det var billigt var bara ett stort plus!

Min helg har varit super, men nu är jag helt slut! Hanna, Linnéa och Lukas var hos mig hela lördagskvällen. Vi såg och dog till paranormal activity 3. Linnéa och Lukas sov sedan här och åkte hem för ett par timmar sen. Den här helgen som jag skulle få så mycket gjort på har nu bara svischat förbi! Ska iallafall försöka hinna med lite packning och skissande ikväll sen får vi hoppas på att det andra löser sig på nåt sätt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tänka mig att du, med din kropp och stillkoll kommer att va asfin i skinnjackan. Den är ju liksom inte så snygg i sig...själv skulle jag troligen helt ärligt se ut som en uteliggare i den. Bara du min snyggsyrra kan bär upp nåt sånt. / bex

2012-02-15 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0