Besvikelse

Klänning
Okej. Jag erkänner. Jag blev lite smått förälskad i den här klänningen. Men det var innan den kom ut på H&Ms hemsida med fler bilder.

Bild 1. Asfrän

Bild 2. Inte lika hänförande

Bild 3. Fult helt enkelt

Man blir så besviken !!!!!!!! Okej. Trots de fula bilderna kanske den är jättefin. Men mina förväntningar kraschade brutalt och det är ju alltid lika tråkigt.

MEN SOM TUR ÄR hittade jag Den Perfekta Klänningen till ett vårbröllop i lördags. Så jag behöver inte vara arg och besviken längre. Tänker inte avslöja hur den ser ut eller var den kommer ifrån, det får ni veta när det är dags, men jag lovar er den är SNYGGGGG

Ville bara gnälla lite över vilseledande marknadsföring (snygga bilder på fula klänningar) och skryta med min klänninglycka.

Lev livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0