Hallå snigeln Sigvald



Igår var det UF-mässa på min skola och det kom massor av UF-företag som visade upp sina produkter.

Det var jättekul! Speciellt för mig som går Ekonomiprogrammet och själv kommer driva ett företag i trean. Tänkte lite slugt att kolla in någon bra produkt jag kunde sno till mitt företag senare, men tyvärr så hittade jag inget som jag var sugen på att sälja. Lite synd. Nu måste jag tänka helt själv.

Hittade iallafall en fin tygkasse med en söt snigel på som jag döpt till Sigvald. Han kommer få följa med på många mina äventyr i vår och sommar. UF-företaget som sålde Sigvald till mig hette något i stil med FulastUF ifall någon undrar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0