Första maj och sol

this one's hot

Ett snabbt inlägg såhär första maj. Knåpade ihop en outfit i polyvore. Mm. Nöjd. Provade den där roliga hatten på Monki i helgen och den var faktiskt jättesnygg. Var supernära att jag köpte den men då kom mamma och förstörde allt genom att säga "vad är det för mening med en hatt om den inte skyddar huvudet mot solen?" jag kom inte på något bra svar på det så den fick ligga kvar på hyllan. Ångrar mig nu.

Var man kan hitta resten av godbitarna: Solglasögon H&M, skor DinSko, topp Gina Tricot (provade den och den satt jättekonstigt men det låtsas vi inte om), jeansjacka Weekday och sist men inte minst min långkjol som är alldeles alledeles underbar Mango.

Hoppas ert valborg var bra! Mitt var awesome med kött, the exorcist, new years eve och sleepover med bästa vännerna.

Kommentarer
Postat av: The Rubber Doll by PEPA

it s perfect babe <333



http://therubberdoll.com/

2012-05-01 @ 21:29:14
URL: http://therubberdoll.com/
Postat av: Bex

Haha...skrattar jättemycket åt "va är det för mening att ha en hatt som inte skyddar huvudet"....och att du helt sonika lät bli den. Svaret är ju att den åtminstone skuggar ögon:-)

2012-05-05 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0